Bild uppdatering!!!:D

Här kommer en liten uppdatering från december och januari med lite bilder!:D

Min fina stora mage

Se på den där elefantmagen!!:D

36 veckor och 0 dagar gången.
Koselig tur upp på kvarven med té och knäckemacka!:D
Kära stockholmsbor eller ännu plattare, kära VÄSBYbor, har ni sådan fin utsikt bara få meter ifrån huset?:)



Ruben tänker:"Åh må hon hålla på å fota hela tiden?":P


Dagen innan våran bröllopsdag, vi gick på wesselstuen och åt världens godaste and sen åkte vi hem och koste oss på sofan med lite snop och kjärlighet:)


Gifta ett år senare<3:)

Kommentarer
Postat av: Maria

Sitter och tittar för femtioelfte gången och tänker samma sak hela tiden... Tycker att ni är ett otroligt vackert par och undrar hur "lillfia" kommer att se ut?? Din mage Jennifer är jätte fin och det ser ut som en pojkmage..??!



Om jag minns rätt så är du i v. 37+4 så guldklimpen kan ju komma nu, eller?! Vet inte vad jag ska säga för att "locka" ut henne... Har en kusin här som inte kan fylla år innan Emilia kommer ut.... Hon tycker att det är väldigt orättvist :D



Saknar er jätte mycket och vill att det ska vara mars så att jag får träffa er =)



Kramar

Maria

2010-02-05 @ 07:55:33
Postat av: Jennifer

Hihi:D Tack syster yster:D Ja vi har väl tänkt på samma sak, Ruben och jag ser ju HELT olika ut:S Han är mörk och ser lite exotisk ut ibland och jag ser ut som en skickelig FINNE:P Blek, ljusblond och knallblåa ögon och Ruben är lite brunare, lite mörk och illgröna ögon:D



Ja! Jag har hört att jag har en pojkmage men enligt 2 ultraljud har dom inte sett en penis..:P



Nä jag är i vecka 38 idag:) så hon har kunnat komma ut i en vecka nu, men jag tror att hon märker att det är minusgrader och extremt med snö ute så hon vill inte komma ut:P Pluss att jag kan få henne upp till den 7 mars faktiskt, för om hon inte kommit då sätter dom igång mig..:P



Tiden går fort, eller iallafall för oss när hon har kommit för då är det helt plötsligt sommar tror jag:P

2010-02-05 @ 14:09:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Maria

Ja du, det här med 7 mars....mittimellan Emma och dig. Skulle inte förvåna mig om hon kommer då... s

Men det hoppas jag inte för eran skull, ni får ju vänta så länge.



Tiden sedan nyår har gått fort tycker jag. Det är redan 5 februari och snart har vi varit gifta 1 år.

Allt är bra och jag ser verkligen fram emot att ni kommer i mars. Saknar er så otroligt mycket Jennifer!!



kram kram

2010-02-05 @ 14:36:47
Postat av: Jennifer

Nä det skulle ju inte vara förvånande..:P Men vilken tur vi har att vi slipper köpa massa födelsedagspresenter så det bränner hål i plånboken;D



Jo jag tänkte på det jag med kära syster..:) Vad önskar ni er i bröllopspresent då?:)



Vi saknar er med och jag saknar att bara babbla iväg och dricka massa kaffe med dig:)

2010-02-05 @ 14:50:09
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0