Babyshower:)

Jag har en sådan fantastisk svigermor:) Igår hade hon ordnat en fantastisk babyshower till mig och lilla Emilia i magen. Det var runt 20 personer som dök upp med kakor och presenter:) Den sista tiden här i Bergen har jag kännt mig väldigt ensam och varit rädd att jag skulle känna mig ännu mer ensam när Emilia kommer och att jag inte skulle ha någon och snacka mer ifall jag skulle behöva råd. Men efter igår så insåg jag att jag inte är ensam alls, jag har bara nerver för att få ett barn tror jag:D
På fredag skall jag och Ingunn ut och shoppa de sista små tingerna som behövs och sen ska vi bara vänta:) Det är 5 veckor och ett par få dagar kvar tills hon är beräknad och min mage har redan droppat ner jätte mycket och hon ligger fixerad nere i beckenet så jag kommer väl gärna få lite tidigare kanske.

Jag ska lägga upp bilder på den stora rosa högen jag fick igår med kläder och annat smått och gott i senare, samt bilder på Ruben och mig, gifta ett år senare.



Just nu känner jag mig faktiskt otroligt lycklig här i Bergen, men precis som alla andra steder så går det ju upp och ner:P
På lördag ska vi ha en koslig kväll med å studera vaktårnsstudiet och äta tacos och spela kort med ett par vänner och hoppas på att vi kan fortsätta med sånna kosliga kvällar fler gånger framöver:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0