Väntan:)

Jag bara sitter och väntar och väntar på att våran nydeliga jenta skall komma ut:)
Jag har börjat märka att min älskade man också börjar bli lite ivrig nu, så fort jag får lite ont och han märker det säger han nämlig "Ska du föda?:-O :-)" lite halv seriöst:P
Mina händer känns lika stora som grythanskar nu pga ödemen och fötterna känns som grytlock, men så har man ju en fantastisk man som är så go att han ger mig en liten fotmassage och fixar ett varmt fotbad ibland:)
Imorgon har vi speciell fältdag med menigheten och ska spise lunch sammen med dem etterpå så jag ska försöka ta mig ut en stund(hoppas på att jag tar i så hårt att födseln sätts igång) med Ruben och sen äta gott:) Så kanske jag får en timme på fältet den här månaden också:)

Idag då, ja idag ska jag baka! Det ska bli hemmalagade piroger och hjemmebaket flerkornsbröd och sen ska jag göra min goda äppel,banan,hasselnöt och mandelkaka med kanel till lunchen imorgon som jag kan bjuda på och så tänkte jag kanske göra vaniljebollar beroende på hur mycket enegi jag har..:D

Inatt fick jag dock inte sova, jag somnade vid femtiden ca och vaknade igen innan sju när Ruben skulle på jobb, så jag undrar egentligen hur mycket av bakningen som blir av och om jag kommer mig iväg imorgon över huvudtaget..:P Men om jag står på idag somnar jag säkert ikväll:D

Nä, nu ska jag börja med pirogerna så att min kära man får mat på bordet när han kommer hjem:D

Lite info om våran travel vardag framöver:
6feb speciell feltdag
7feb kaffe och kaka hos svigers med svigerfarmor och svigerfarfar
8feb jormor
11feb mamma kommer
18feb Raymond skall ha tale
21feb Emilia är beräknad
2mars mamma åker hjem
13mars byggning av riketssalar möte för både bröder och systrar
28mars SVERIGE
9april åker hjem:(
10april speciell stevnedag
12-16 Långdestrikt i Seljekomune
16-17 Familjehyttestund
Osv osv:P

Allt det där med en liten bebis, HUA:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0