Hej igen!

Nu sitter jag hær i soffan och viker klæder med min kæra man..:) Jag har precis ætit en høg med pepparkakor och druckit juice.

Tidigare idag lagade jag och Ruben en riktigt god tomat och løksoppa och så gjorde en god olivrøra till det ugnsrostade hemmabakade flerkornsbrødet:) Det kænndes verkligen som en dag før soppa.. Jag ælskar verkligen att laga mat:) och på lørdag ska jag gøra svensk julskinka med potatismos, stektkaramelliserad løk, ertstuing och rotsaker till Ruben kæra Farmor och Farfar.. Før er som inte vet vad en svensk Julskinka ær så ær det en jætte god grilljeradskinkstek med smak av honing och senap.. Jag hoppas det går bra:D

Jag och Ruben va till affæren nyss och handlade och jag fick inviga min vinterjacka før den nya kylan.. Jag kænnde verkligen nær vi gick ut hur varm jag blev av att det luktade vinter, ni vet den dær lukten av kyla och att snøn er i nærheten..:)

Jag ville bara dela med mig av min hærliga næstan vinterdag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0