Musik + kos med Emilia!

Idag efter møtet så åkte jag och Ruben hem till hans farmor och farfar och åt middag:) Vi fick blomkålssoppa till førrett och kotletter med brunsås potatis och ertestuing till huvudrett och hallon och rødavinbærs kompott med socker och mjølk till efterrett. Det var en riktig norsk husmanskost till middag:) Sen såg vi lite på tvn och snackade lite strunt innan jag och Ruben åkte hem før att han skulle se på matchen (Brann - Vålerengen). Brann blev knust som vanligt:P

 Efter att jag och Ruben kom hem så satte jag mig vid datorn och lyssnade på musik, (Jag hade ingen lust alls att se på norsk fotboll eftersom det er så meningsløst att se på om man jæmfør svensk fotboll och norsk!!!) jag lyssnade på massa fina kærleksballader och nær jag satte på "Jennifer Rush - Power of love" (låten jag ær namngiven efter) så børjade Emilia dansa lite i magen:) Hon har fått så kraftiga sparkar nu att Ruben kan se hur hon sparkar, pluss att hon har blivit så stark att jag kænner nær hon sparkar uppåt. Jag vet att hon tycker om musik før jag brukar børja morgonen med att spela "Everly brothers - All I have to do is dream"(Rubens och min brøllopslåt) før henne(och før att jag ska kunna vakna någongång) och då børjar hon sparka som en galning:) 

 Nu har jag i alla fall laddat ner massa celinè dion låtar och andra kærlekskramms låtar och sitter och planerar musikval før førlossningen.. Jag behøver fortfarande hjælp med att finna goda låtar som får mig att slappna av under førlossningen.. Hjælp mig gjærna:)

Jag har några bilder jag har tagit på magen och nær jag har varit på tur till Sogn og Fjordarne och Fusa men jag har inte så mye ork att fixa och trixa med att få in dem på bloggen eftersom jag ær i tjænsten vældigt mycket nu..
Man kan faktiskt sæga att jag har gått 36timmars promenad/tur hittills i månaden och det ær inte en Stockholms tur utan den ær upp och ner før backar och trappor, så man kan kanske førstå varfør jag inte orkar uppdatera bloggen så mycket..:P

P.s Magen er ganska stor nu, så ni kommer få er en chock nær ni ser bilderna och då har jag bara gått upp 2kg av de 6kg som jag gick ner nær jag va i børjan av gradiviteten:P D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0