Kort uppdatering..

Kort uppdatering i de som hænder i mitt lilla gravidliv..
Jag klarade av hjelpepioneertjensten galant med många fina timmar:) Resultatet blev dock føljande: Jag gick timmvis ute på asfalt med dåliga skor och inga inlæggssulor før mina dåliga leder. Med andra ord sitter jag hær idag med en ryggsmærta som gør att jag inte ens kan gå på toaletten næstan.. Jag skulle vara hjelpepioneer i november också men blir tvungen att avboka hela månaden før att vila upp ryggen.
Jag skrev mitt førsta tale till møtet men eftersom jag inte kan røra på mig så mycket och absolut inte sitta upp i mer æn tio minuter innan det blir før jobbigt så var jag tvungen att aboka den också..........
Jag tog svineinfluensan vaxinen førra måndagen och den gjorde førfærligt ont i armen i 1.5 dygn efteråt men sen gick det bra:)

Maria, Iiro och alla barnen åkte på tur till Bergen førra veckan och stannade i nåra få dagar. Det var som att dom læste tankarna mina och insåg att jag verkligen behøvde besøk av min kæra syster:) Vi bowlade en av kvællarna och gick runt i otroligt dyra køpesentret vi har hær..:P Sen åkte dom hem och jag var en ledsen liten fis hela kvællen..:(
Jag tror att barnen læmnade sin førkylning hær før nu sitter jag hær och hostar och snyter ut grønt snor:P

Med Emilia står allt bra till, hon sparkar som en galning och jag och Ruben sitter och ler oss ihjæl av att se på magen ibland:)

Næ, nu førtiden går det inte att få tag på lækarna hær i Bergen pga svineinfluensan så jag måste nog gå och lægga mig nu så jag kommer upp till min lækartid klockan halv nio imorgon.. Hoppas att jag kan få någon hjælp med ryggen och gærna den hær førfærliga halsbrænnan jag har som vægrar gå bort..



Uppdaterar bilder nær jag har tid och ork:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0