Jennifer den klumpiga!:)

Ja! I torsdags fick jag och Ruben åka in till Legevakten och sitta och vænta i 2timmar på lækaren.. Det visar sig att jag har extremt fall av irriterad tarm vilket gør att jag inte fick behålla någon mat alls.. Så nu ær det ingen vete, ingen stark mat, ingen kolsyrad dryck och ingen godis før mig:( Bara rågbrød med extra fiber och sån dær nyttig mat till max..
Lækaren sa dessutom att han tror att mina tarmar va inflammerade så de ær svullna vilket gør att min mage ser ænnu større ut æn va den ska..

I Lørdags va vi på Dora och Odds(Rubens farmor och farfar) 50års guldbrøllopsfest på hotel Norge.. Nær jag och Ruben skulle ner før våra 59trappsteg så halkade jag och føll med en dunst.. jag stukade till foten och børjade bløda ganska mycket på foten och lite på benet.. Det enda jag tænkte på va "Gick det bra med magen? Jag slog væl inte till magen?" och Ruben sa "Vi må ringa ambulans". Nær jag mærkte att allt va fint med magen så stællde jag mig upp och haltade ivæg till taxin och Ruben fattade ingenting, så jag sa till honom "Det ær fint med magen, vi har bråttom dom væntar på oss":P Vi åt gott och hade trevligt och dansade under kvællen, sen nær vi kom hem kom chocken... "Aaaaj!" va ont det gjorde i foten då nær jag æntligen slappnade av. Jag plåstrade om såren på foten och benet och fick linda in foten før att jag skulle kunna røra på mig..

Idag ær jag ømm och har lite svårt att røra på foten men det blir bættre..:)

Med andra ord "Jennifer den klumpiga!":)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0