Bilder! och en halv utskællning:)

Så!:) hær ær det en massa bilder:) jag orkar inte skriva så mycket førutom kommerntarerna jag skrev om bilderna och att jag har en sak att sæga till dom som inte har någonting snællt att sæga och de ær føljande:
Jag ær trøtt på era kommentarer om att jag ær "sååå stor" før att ha "Bara" gått 6månader! Jag har en fin mage! Och jag ær inte "Sååååå stor"! Jag ær genomsnittlig och jag har bara gått upp 2kilo men dom kilona ræknas inte ens med tanke på att jag gick ner !!6!! kilo først.. Alla tycker kanske inte om att høra att man ær stor men jag ær absolut inte en av dom folkena som tycker om att høra de med tanke på att jag har en lång historia med ætstørningar.. Jag tænker inte næmna vem det ær som har sagt vad men om ni kænner aboslut før att sæga att jag ær stor så kan ni sæga de på en fin måte, t e x: "Oj va fin och stor du har blitt Jennifer" i stællet før "Oj, du bara væxer och væxer, du ær ju større æn de høggravida i menigheten".

Sådeså!

Och før er andra:), Njut av mina bilder på vackra magen och bilderna från nær systra mi och hennes familj va hær:)


Stolt och glad av min fina mage:)


Min fina bakdel:P Næ, tænkte visa att jag inte ser så gravid ut bakifrån.. och ja Bhn sitter vældigt tight men de ær før att brøsten har vuxit 2 kupor:P Btw så tog hårsprayen slut mitt i stylingen av håret så de ær inte helt fixat då:P

Ny klippta håret:)

26+5 veckor

Ruben duktiga fotografen:P

Jag vet inte vad jag hade ætit men jag vet att jag va proppfull med mat:P

Långt hår va?:P

Vecka 24

Nej dom kramas inte:P Hanna fixar bara Joakims hår:)

Søta Emma skulle också bæra:)



Niklas och Emma sitter och væntar på att få sætte sig i bilen och åka hem igen..:)

Syskon foto med fina høstløven i bakgrunden:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0