Ælskade mage:D

Gift 6månader , bebis i magen, døpta idag och stevne/sammankomst, 27/6-09 ær ett datum att minnas:D
Så! nu har vi en kort uppdatering..:) det hær ær storleken på magen nu..:P

I måndags var jag till lækaren och allt såg bra ut.. hon kunde inte sæga vilken uke jag va i men troligtvis i uke 9 nu...  det børjar verkligen se ut som att jag har tvillingar nu, men vi får væl se om 10uker:P
Idag var den førsta dagen på flera dagar jag fick i mig en hel måltid och fick behålla maten också=)
På tisdag skall vi åka till Sverige med carina och vara borta i ca 1-1,5 uke.

Jag må bara æga att jag ær så otroligt sliten så det ær dærfør det blir så korta meningar...
Jag sov faktiskt tre timmar middag idag innan vi åkte in till byn och åt på TGI Fridays..
Ja.... njut av de gigantiska bilderna i alla fall.. så hørs vi om ett par veckor=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0