♥♥♥Møte♥♥♥ + ♥♥♥gravid♥♥♥ + kvalm/illamående + yrsel/svimmel = ♥♥♥MAT!♥♥♥

Mmmmmm! suppe! Just nu lagar min kæra man varmakoppens suppe till meg=)
Satt længst bak på møtet idag, sprang ut och tissade ett par gånger och gick ut och åt två gånger.. går numera med ett paket russin och mandlar  kanske ett äpple och vatten i væskan.. Har mærkt att så fort jag rør på mig så kænns det som att jag får en støt av yrsel/svimmel øver mig..
Jag hade på mig min gravidklænning idag den va fin=) længtar tills magen blir større, fast de kommer jag væl inte sæga nær jag væl har den dær stora magen..:P

♥♥♥Længtar efter dig bebisen=)♥♥♥


Jag ær så otroligt lycklig(Førutom gradivitetshumørssvængningarna), før ett år sedan så trodde jag inte att jag skulle vara gift och gravid vid det hær laget=) ær så otoligt tacksam før alla goa vænner jag har fått mig hær i Bergen nu, vissa av dem vart næstan gladare æn vad jag och ♥♥Ruben♥♥ blev nær vi fick reda på att jag ær gravid..:) *Host*♥Nina♥*host*:D


Ruben har gått runt och sagt nu ett par dagar att han tror att de ær tvillingar.. och nær man ser påmin mage børjar man ju kanske undra? Jag menar jag har gått max 9 uker och de børjar inte synas på magen før æn vid uke/vecka 12 i gjenomsnitt.. well well.. vi får væl se:P

Nu ær det dax att lægga sig på sofan och kosa seg litt med mannen min..:)

Godnatt folkens:D♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0