Oj! så trött jag är ,men Oj! så ivrig:D

En perfekt start på en vecka är nog när man vaknar om morgonen och känner sig trött med utvilad. Inte bara de, jag vaknade i morse och hade i alla fall fått en hand full med sömn men också glädje:).
Jag drömde om att jag och Ruben byggde ett fint litet hus en kort bit utanför Väsby(Sverige, Stockholm) och var lyckliga. Jag tänkte på innan jag gick och la mig om vart jag och Ruben skulle vara om ca 4 år och jag kom fram till att då sitter vi i våran Volvo V70 sport med Emilia4 år och lilla Liam eller Leonnågra få månader på väg till Bergen på semester för att hälsa på alla nära och kära vi har här:).
Jag känner mig så lycklig, för om ca 10 veckor har jag och Ruben gått igenom en tuff natt utan epidural eller lustgas med bara ett badkar med kokande hett vatten som hjälp för värkarna och ryggmassage för att kunna slappna av. Om ca 10 veckor har jag och Ruben våran lilla flicka i våran famn med en massa glädje och tårar. Inte nog med att vi har våran älskade dotter här snart, utan vi har även bokat biljetter till Sverige mellan 28e mars och 9e aprilEmilia får hennes första flygresa när hon är ca 6 veckor gammal och då kommer alla ni som sitter och följer min blogg från Sverige en chans till att träffa vårat älskade liv:).

När vi kommer till Sverige så ska vi träffa alla kusinerna till Emilia och sen ska hon få uppleva för första gången Åminnelsen för Jesus död. Jag ser så otroligt mycket fram imot resan till Sverige att jag sitter och räknar timmarna nästan. Jag känner verkligen att all ångest och panik jag förknippade Sverige och Väsby med är borta. Nu när vi kommer dit kommer jag inte vara blant folk som mobbade mig i skolan eller som jag hamnade snett med i mina yngre vildare år utan nu kommer jag som en vuxen människa med min fantastiska HELT EGNA familj:), jag kommer dit med min stötte pelare och fantastiska man Ruben och med min dotter som kommer göra våran familj unik, som förer mig och min man ännu närmare än vad vi redan var. Jag kommer komma till Sverige som en lycklig mamma och en lycklig fru!
:D

Nu ska jag fortsätta att lyssna på Jamie Cullum och Harry Connick JR  och drömma mig iväg:D
(Jag har en jazz period)


Kommentarer
Postat av: heii my name is kristoffer

duuuuuuuu. har du planer om en ny unge og den første er ikke født engang ??? høres bare litt rart ut spør du meg, javel er det det man, vil så er det man vil.

2009-12-07 @ 20:01:49
Postat av: Jennifer

Är det inte normalt att planera framtiden med sin man/familj när man är nygift och är gravid? Ruben och jag vet va vi vill ha och vi vill inte bara ha ett barn så varför är det så "rart" att planera fler då om ett par år? Förresten så har jag inte spurt dig om dina åsikter när det gäller de så du behöver inte berätta va du tycker att det "höres ut som". Mvh Jennifer

2009-12-12 @ 23:49:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0