Værldens mest fantastiska man:)

Halloen!!!:P
Jag vaknade i morse med vældens huvudværk och illamående/kvalm.. Ruben var søt nog att gøra frukost åt mig, men det var svårt att få i mig den..  Stackarn va tvungen att hæmta en hink i fall att jag skulle krækas upp maten... Nær jag væl stod upp før att gå på toaletten fick jag den dær riktigt dåniga huvudverken som kallas før migræn.

Jag ringde Tina før kolla va hon tyckte hjælpte under hennes gradivitet(Hon hade førfærlig migræn under hennes gradiviteter) och jag fick några råd som verkligen hjælpte.
 Førutom att jag skulle tala med lækaren om en migræn tablett som gravida kan ta så va det væl se på en komedifilm så man ler(Endorfiner slæpps och man slappnar mer av), gå ut och ta en liten promenad, duscha och førsøka gøra någonting så man tænker på någonting annat..

Ruben var otroligt fin hjælp och satte en iskall handuk på huvudet mitt och læste i vaktornet før morgondagens møte, efter de så satte han sig och masserade mina føtter med zoneterapi.. Han har en hel bok om just zoneterapi och dær står det om just øgon migræne som jag har..

Migrænen gick øver men magen va fortfarande orolig.. Men då!!! då fick Ruben en ide, han skulle stælla sig och baka:) så han bakade (OTROLIGT goda) kanel bullar till mig och honom..=)

Jag vill bara sæga att jag ær otroligt lyckatlottad, Jag har en man som tar hand om mig och får mig studera och slappna av och gør allt som en hemmafru ska gøra:) Men eftersom jag inte klarar av att vara en hemmafru just nu så får han vara min hemmafru..

Jag har världens bästa man♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0