Trött men lycklig=)

Äntligen har jag slutat med postafrenen(mot kvalme/illamående).. men jag är fortfarande kvalm men jag klarar mig..=) jag är inte lika trött längre men det är för att jag har slutat med postafrenen...

Jag har förresten slutat ta bilder på magen just nu för att jag är smal som en sticka och det syns inte alls att jag är gravid även om jag är i andra trimestern  nu.. bilderna som jag tog innan kan man nästan ta bort för de är inte riktiga.. det är bara min mage som hade svullnat upp för att göra plats för bebisen... och nu har jag inte alls en sådan mage..:P

Jag har kunnat äta lite mat nu i alla fall så det blir mycket kotletter osv..:P

Nä snart är det Brann kamp så jag ska väl ta och äta och låta Ruben ha det lite göy med öl och  Kampen=)

Hade!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0