Hjærtljud=)

Igår morse ca halv nio fick jag och Ruben høra våran ælskade bebis hjærtljud før førsta gången=) Jag blev alldeles varm innuti och bara strålade av glædje..

Nær vi kom hem skulle Ruben ivæg på jobb men han var tvungen att hjælpa mig upp før alla 59trappsteg till huset før att jag va så illamående/kvalm, sen skickade jag honom ut fort som attans før att jag visste att jag skulle spy.. Men min ælskade man kom tillbaka och trøstade mig och erbjød sig till att laga mat till mig, men jag tackade gulpande "nej" eftersom jag ændå skulle spy upp maten.. Jag kom fram till att det gør ingenting om jag spyr lite(mycket egentligen):P Før våran bebis har ett hælsosamt hjærta som læt helt friskt=)

Nær min kæra man hade åkt till jobbet åt jag en brød skive och spydde upp den tillsammans med massa vatten och jærntabletterna jag tog på morgonen.. Det va nog det mest æckligaste spyan jag hade sætt..:P
Sen sov jag i 5 timmar helt utslagen tills Ruben kom hem och lagade middag till mig.. Jag var kvalm resten av kvällen men helt otroligt lycklig ændå.. Før våran bebis har ett hjærta som ær helt friskt=)

På fredag ær det guttakveld och jentekveld..=) Jag och Marita ska troligtvis på kino och se Natt på museet 2 och Ruben ska spela poker hær hjemme med guttarna..=)

Nu ska jag i allafall spise middag med min kæra man och kosa lite med magen min=)

Hade!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0